Alla inlägg under mars 2009

Av Freja - 31 mars 2009 17:15

vilken mysig daag!!!!

1: jag höll på att komma försent till skolan så jag tog tnnelbana 1 station (skanstull-medis), de var mysigt XD.

2: jag kom inte försent :D

3:det var soligt

4: jag åt lunch på subway istället för att äta cpfiskgryta


åh gud vad jag blir på bra humör när de e varmt o soligt ute!!! man ser en massa människor som är ute, utan att se ut att vara på väg nånstans, bara för att njuta av solen. och sola sina vackra ansikten. :D

sen hade jag träning!

-freja

Av Freja - 30 mars 2009 16:26

Här är ett valigt samtal mellan mig och C:


F: Följ me till gina tricot o kolla om det finn jeansleggings i min storlek pls?

C: Nej, gå hem o hämta pengar först, de e smartare

F: nej!

C: jo!

F: ... men du kan iaf följa me???

C: NEJ!!! dumma unge!!!

F: vah? men snälla?

C: nej nu snackar vi int mer om de!

F: ok M kan du fölla me mej???

M: ne jag ska rida...

F: ok H kan du???

H: ne jag ska hem... o ja bor inte ditåt...

F: ...fan

F: men snälla C???

C: neje!!! jag vill inte snacka om de ju!!!

F: ... ok, vad köpte du för kläder igår då??? (byter samtalsämmne)

C: (blablabla)

C: föresten, vår engelskalärare ser ut som en myra!!!

F: haha lol

F: men seriöst... kan du följa med mig in till gina tricot?

C: ok då.


sen hade vi askul och höll på att garva sönder åt ett par cpbyxor hahahaha!!! Sen gick jag hem och hämtade pengar, nu ska jag bara masa mig ut o köpa de där jävla jeans-leggingsen...


tack C för att du lyser upp min dag :P

-freja

Av Freja - 29 mars 2009 18:33

Idag har jag faktiskt inte gjort nåt speciellt utom att spela handboll.

Eller jo föresten, jag har precis ätit godis lol. Nu dånar guitarhero 3 i bakgrunden. min brorsa o hans kompis spelar (suckar).

Nu ska jag kommentera Ws och Cs bloggar för de är sura på mig för att jag inte har gjort det.

-freja

Av Freja - 29 mars 2009 18:31

wohoooo!!!! vi har vunnit serien, div1 (handboll) :D

Nu e vi i elitserien!!!!! Den ska vi också vinna >:D

Tack tjejer, bästa laget utan tvekan<3

Av Freja - 28 mars 2009 20:46

hej igen, jag M, H och C hade en liten tjejmiddag för att fira Hs födelsedag. det var jättemysigt :D vi åt kycklingspett till middag och en tårta med: vaniljkesella, hallon och maränger till efterrätt. mums XD

Sen spelade vi Stockholmspelet tills det var dags för oss att gå!

Tack H för en trevlig kväll!

-freja 

Av Freja - 28 mars 2009 20:41

hej, idag var jag och W med varandra, först åkte vi till björkhagen för att vi hade lust, sen åt vi på donken, jag provade New york supreme, den va jätteäcklig -_- sen köpte vi födelsedagpresent åt H.

sen gick vi til intersport i skrapan för W skulle köpa ett par shorts. typ hela bajens A-lag var där just då och vi tog deras autografer på armen :D

vi spelade resident evil 4 hemma hos W sen, det var kul!

-freja 

Av Freja - 27 mars 2009 20:17

jah!!! nu har jag klippt lugg, frisören var jättebra o jättetrevlig (har klippt mig hos henne förut) jag vill rekomendera salongen till alla mina läsare (om jag har några O_O) den ligger på götgatan precis bredvid mitt hus XD ja kommer inte ihåg va den heter lol

ha det bra!!!

-freja 

Av Freja - 26 mars 2009 19:36

Åh vad jag älskar att gå o träna, det kanske låter helt sjukt men jag älskar allt som vi gör! tillochmed 100 tåhävningar!!! Vi sprang utomhus idag för första gången på jättelänge, en jättemysig runda. Sen följde jag med en i mitt lag som skulle gå och köpa velour tröja- och byxor på millers som ligger typ vid skolan.

de har 20% rabatt mellan 18-21 as nice!!! de hade godis som man fick ta också :P

ÅÅÅH VA JAG VILL HA GULA ELLER LILA CONVERSE!!!

-freja

Presentation

Omröstning

bra blogg?
 nej
 ja
 *HATA*
 *LOVE OMG*
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards