Alla inlägg den 29 april 2009

Av Freja - 29 april 2009 19:54

Hejhej!

Vi var lediga från skolan idag (studiedag) det är nice, vi är lediga imorgon också...

Jag ägnade min förmidag åt att bara dega omkring hemma och försöka lösa korsorden i aftonbladets "hemmet" bilaga -_-

Sen gick jag och pappa (som jobbar hemma) ut och åt lunch på nåt jättemysigt cafe vid södermannagatan, jag åt en wrap och spillde sås på min vita tröja, det var inte bra eftersom att jag skulle gå på besök på sofia skolan lite senare...

när jag var på besök i sofia var det meningen att jag skulle ha vrit med på en lektion också men killen som skulle ta hand om mig och pappa sa att eleverna bara hade ute lektioiner idag så jag kunde inte vara med på någon lektion (yes!) så han visade oss runt istället. Jag vill absolut börja där!

-freja 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

bra blogg?
 nej
 ja
 *HATA*
 *LOVE OMG*
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards